Na
rozległym archipelagu wysp południowych,
należącym do królestwa Myrthany
leży wyspa, na której mieści się stara twierdza, w której stacjonują wojska
królewskie. Akcja modyfikacji rozpoczyna się, gdy większość tamtejszych
żołnierzy wyruszyła na wojnę z orkami, a na straży zamku pozostała tylko
garstka paladynów i żołnierzy poborowych z pobliskich wsi. Jednym z paladynów
jest Jurand, który niedawno został przeniesiony na tę wyspę. Wojownik ten ma
wielkie ambicje, ale jeszcze nie miał okazji wykazać się w boju, zdenerwował
go również fakt, że pozbawiono go zaszczytu walki z orkami i zmuszono do
pilnowania garnizonu mieszczącego się na wyspie. W tym momencie rozpoczyna
się cała przygoda. Na początku gry do obowiązków naszego bohatera należeć
będzie zebranie podatków od mieszkańców, patrolowanie farm, itd. ale takie
rutynowe działania skończą się bardzo szybko, gdyż pewnego dnia, krótko po
rozpoczęciu przygody zostaniemy wezwani do dowódcy, który każe nam odszukać
zaginionego strażnika. Od tej pory nasze zadania będą o wiele bardziej zawiłe
oraz ciekawsze. Na wyspie planujemy umieścić trzy obozy, co ciekawe, w późniejszych etapach będziemy
mogli odejść z zakonu wojowników Innosa i dołączyć do jednego z pozostałych
obozów, oczywiście nic nie będzie stało na przeszkodzie, aby jednak dalej być
paladynem i służyć królowi. W całej lokacji będziemy mogli porozmawiać z
około 30 osobami, którzy należą do jednego z trzech obozów. Nasza modyfikacja
będzie pod wieloma względami pionierska, ponieważ wykonując KAŻDE zadanie
będziemy mieli wybór w jaki sposób je ukończyć, co będzie miało w przyszłości
następstwa, które mogą wpłynąć na nas pozytywnie lub też zupełnie odwrotnie.
Planujemy również wprowadzić kilka różnych zakończeń rozgrywki, dzięki którym
grając po raz wtóry w naszą produkcję nie poczujesz znużenia. Informacje ogólne: 1) 3 obozy (wojsko, bandyci, buntownicy), które
różnią się pancerzami, architekturą budynków oraz nastrojami panującymi wśród
mieszkańców. Przykładem jest obóz zbuntowanych obywateli, których pancerze
przypominają skórzane zbroje, a ich budynki wyglądają niczym gospodarstwa
rolne. 2) Czas trwania modyfikacji przewidywany jest na
7-10 godzin (tu raczej będzie więcej) 3) Około 80 questów do wykonania. 4) I wiele, wiele więcej. Napisane
przez: Serail (z
Gothic Gram PL) |
Menu |
Linki |
Buttony |
Muzyka |